Bądź mistrzem świata

Pomożemy Ci

Pragniesz posiadać mięśnie jak zawodowy kulturysta? Miej na uwadze, że aby to zrealizować czeka cię sporo pracy

Jeżeli jesteś młody i dumasz, co możesz zrobić, aby wyglądać jak bohaterowie filmów akcji, to powinieneś wiedzieć, iż czeka cię sporo pracy. Nie wystarczy zmienić diety i pomachać ciężarkami jak najdłużej, bo to najpewniej niczym pozytywnym się nie skończy. Nie dość, iż za bardzo nie zobaczysz efektów, to dodatkowo możesz dość prędko się zrazić. Jak pragniesz odpowiednio polepszyć sylwetkę, to warto na początek przygotować swoje ciało do treningu oporowego.

umięsniony facet
Na podstawie: flickr.com
Początkowo ważna uwaga: jeśli nigdy nie ćwiczyłeś siłowo, to nie licz, iż twoje mięśnie oraz stawy będą działały bez kłopotu i dadzą radę z dużymi obciążeniami. Tak naprawdę uświadom sobie, iż ciało człowieka to faktycznie złożony twór. Nawet jak skupimy się jedynie na układzie mięśniowym, to w tym obszarze znajdziemy wiele zależności. Nierównomierna rozbudowa mięśni będzie skutkować licznymi dysproporcjami w twojej postawie.

Na przykład, słabe mięśnie brzucha oraz mocniejsze klatki piersiowej są w stanie spowodować wady postawy. Nieprzestrzeganie zaleceń skończy się źle, utrwaleniem, więc później możesz mieć wiele kłopotów. Jaki więc jest najbardziej odpowiedni trening dla początkujących? Na początek powinno się zajrzeć W planie treningowym warto uwzględnić wszystkie partie mięśniowe. Żeby przeprowadzić tego rodzaju trening należy pamiętać o minimum przygotowań, również w domowych warunkach. Początkowo konieczny będzie drążek do podciągania, dwie puste butelki 5-litrowe po wodzie mineralnej. Niezbędne będą także dwa stabilne krzesła i trochę wolnego miejsca w pokoju. Zawsze pamiętaj o rozgrzewce. Musi prezentować się niemal tak samo jak na szkolnych zajęciach wychowania fizycznego. Ważne jest zachowanie odpowiedniej kolejności.



Nikt nie powinien mieć z tym kłopotu. Trening powinien stopniowo pobudzić mięśnie, tak więc najbardziej korzystnym rozwiązaniem będzie trening obwodowy. Polega on na robieniu ćwiczeń jedno po drugim. Zależnie od zaawansowania tego typu zestaw ćwiczeń po odpoczynku trzeba zrobić ponownie, nawet do 4-5 razy. Na zakończenie każdego treningu nie zapominaj, ażeby wykonać streching, czyli rozciąganie. Jest to konieczne dla wyciszenia organizmu po treningu, powoduje także zwiększenie zakresu ruchomości w stawach, wzmacnia ścięgna, polepsza ukrwienie mięśni. To wszystko wpływa na bardziej błyskawiczną regenerację a także rozluźnienie.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2015-09-22 14:17:24
Tagi: sylwetka, ciało, mięśnie, rozgrzewka