Bądź mistrzem świata

Pomożemy Ci

Silny wpływ technologii IP na komunikację biznesową

Każde biuro ma telefon. Jest to narzędzie komunikacyjne zdecydowanie najbardziej powszechne od wielu lat. Naturalnie, działa poczta elektroniczna, komunikatory wszelkiego typu, ale telefon wciąż jest najpopularniejszy. O wiele łatwiej i szybciej jest w każdej sprawie po prostu zadzwonić, zamiast pisać obszernego maila, czy prowadzić dialog na komunikatorze.


telefony
Telefony dzisiaj jednak nie są takie same jak jeszcze kilkanaście lat wstecz. Jakość połączeń jest zdecydowanie na wyższym poziomie, nawet przez zwykły telefon analogowy możemy z łatwością usłyszeć i zrozumieć rozmówcę. To już nie te czasy, gdy musieliśmy drzeć się na cały głos, aby osoba po drugiej stronie miała choć jakiekolwiek szanse na zrozumienie po co do niej telefonujemy.

zobacz: http://replicraftaviation.com/2016/04-00/wyjazd-zaplanuj-go-wczesniej.html

Gdy przedsiębiorstwo jest spore, pracuje w nim ponad sto osób, każda z nich musi mieć na stanowisku telefon, albo jest to na przykład call center obowiązkowym rozwiązaniem jest centrala telefoniczna. Dziś są to urządzenia cyfrowe, sterowane przy pomocy komputera. Teraz obsługą takiego urządzenia zajmuje się bardziej administrator komputerowy, który musi sprawdzać jej działanie. Jeszcze niedawno była to niezbyt uprzejma pracownica, wypowiadająca zmęczonym tonem „Łączę!”.

czytaj: http://sklepbongaruda.pl/admin/14-205/z-jakich-powod%C3%B3w-programy-telewizyjne-ciesz%C4%85-si%C4%99-tak%C4%85-popularno%C5%9Bci%C4%85-jakie-zalety-maj%C4%85-i

Coraz większą popularnością cieszą się różnego rodzaju rozwiązania voip, czyli komunikacja oparta na przesyłaniu mowy za pomocą łączy internetowych. Oczywiście wdrożenie tego rodzaju telefonów w firmie wymaga zakupienia odpowiedniej centrali, pasujących aparatów telefonicznych i ma swoje wady, ale rozmowy są o wiele tańsze niż przy wykorzystaniu standardowych rozwiązań telefonicznych. Największą wadą rozwiązań voip jest strata możliwości rozmów, kiedy nie ma połączenia z Internetem, co czasami się dzieje. Może dochodzić także do przeciążeń sieci, więc musimy już na etapie projektowania przewidzieć średnią ilość rozmów i telefonów. Mimo to warto jednak zainwestować w tego rodzaju rozwiązania. Zwrócą się wręcz błyskawicznie i mają o wiele więcej pozytywów niż wad. Telefony IP są przyszłością komunikacji, więc nie bójmy się wykorzystywać takiego rodzaju rozwiązań w swojej firmie.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-10-14 14:33:50
Tagi: telefon, VoIP, centrala telefoniczna