Bądź mistrzem świata

Pomożemy Ci

Trening i dieta kulturysty

Większość ludzi ma fałszywe rozumowanie na temat suplementacji. Bardzo często bywa tak, że ludzie jeżeli już konstruują dietę, to najpierw nabywają suplementy, natomiast dopiero później frapują się jak będą jedli.


A więc akcentuję, że suplementy są jedynie bonusem do właściwego żywienia każdego sportowca, a w szczególności kulturysty.


siłownie
Napisał: Dawn
Na podstawie: http://www.flickr.com


Z drugiej zaś strony, są bonusem na tyle korzystnym oraz ważnym, że warto poświęcić im oddzielny temat. Suplementacja stała komponuje się głównie z kompleksów witaminowo – minerałowych. Jak zapewne wiemy bez minerałów i witamin nie możemy prawidłowo funkcjonować. Są regulatorami przebiegów metabolicznych odbywających się w naszym organizmie. To związki egzogenne, zatem takie, jakich nie możemy samodzielnie syntetyzować, zatem powinniśmy przyjmować je razem z posiłkiem albo w postaci tabletek. Przyjmować je najodpowiedniej zaraz po śniadaniu. Powinniśmy rzecz jasna mieć na uwadze, że osoby czynnie uprawiające sport mają znacznie większe zapotrzebowanie na owe „życiodajne aminy”. Zaś jeśli nie dostarczymy odpowiedniej ilości pod kątem zapotrzebowania na owe substraty, to można doprowadzić do osłabienia mięśni - więcej o aminokwasach.


dieta
Napisał: scott
Na podstawie: http://www.flickr.com




malunek - sklep
Napisał: Daniel Jolivet
Na podstawie: http://www.flickr.com


Innym elementem stałej suplementacji może być białkowa odżywka. Odżywki białkowe służą naszym muskułom do zwolnienia katabolizmu oraz uzupełnienia bilansu proteinowego. Czasami np. po treningu są wyjątkowo celowe, jako że potrzebujemy wyłącznie tego składnika do konstruowania mięśni i to w prędkim tempie - przeczyta.


BBCAA, zatem aminokwasy o rozgałęzionych ciągach są częstym komponentem suplementów dla kulturystów. Podawane wraz z węglowodanami zmniejszają liczbę tkanki tłuszczowej, a równocześnie nie oddziałują na wydolność fizyczną.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-11-14 09:49:51
Tagi: dom, sport, cel