Bądź mistrzem świata

Pomożemy Ci

Co jest głównym celem występowania tłuszczu w ciele człowieka

Wbrew pozorom tkanka tłuszczowa pełni w naszym organizmie niemało znaczących funkcji, dlatego też zostaliśmy skonstruowani przez naturę w taki sposób, iż musimy ją mieć. Istotne jest jednak, żeby utrzymać równowagę, bowiem tkanki tłuszczowej nie może być ani za dużo ani zbyt mało. Niestety większość z nas ma problem najczęściej z jej nadmiarem.
Ćwiczenia
Napisał: Atletica Live
Na podstawie: http://www.flickr.com
Zadaniem tkanki tłuszczowej jest przede wszystkim ochrona narządów wewnętrznych przed rozmaitymi urazami zewnętrznymi. Oprócz tego zamienia ona energię na ciepło. Rozkład tkanki tłuszczowej w dużej mierze zależy od płci, a także w dużym stopniu od wieku danej osoby.

Bez wątpienia każdy kto pragnie pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, musi przede wszystkim postawić na aktywność fizyczną. To najefektywniejszy, a jednocześnie najszybszy i najzdrowszy sposób na uzyskanie upragnionych rezultatów. Spalanie tkanki tłuszczowej najlepiej zacząć od przeróżnego rodzaju treningów aerobowych, takich jak np. jazda na rowerze czy spinning. Również bieganie kalorie może zamienić w
Kulturysta
Napisał: Erik Nomm
Na podstawie: http://www.flickr.com
energię, która przyczynia się do pozbycia się nadmiaru tłuszczu. Do tego dodać trzeba rzecz jasna pływanie oraz aerobik. Jeśli urozmaicimy nasze ćwiczenia, bez wątpienia możemy oczekiwać zadowalających rezultatów.



W niezwykle wielu klubach sportowych przygotowywane są nawet specjalne treningi kładące nacisk właśnie na spalanie tłuszczu np. z bioder, ud, talii czy brzucha. Treningi aerobowe są nie tylko korzystne dla naszej sylwetki, ale również pozytywnie wpływają na serce, co również wpływa na znacznie sprawniejszą przemianę materii.

Świetnie sprawdza się również niezwykle modny ostatnimi czasy w naszym kraju nordic walking. Sport ten nie obciąża stawów czy kręgosłupa podczas szybkiego chodzenia, a dodatkowo pozwala spalić o wiele więcej kalorii niż zwykły marsz.

Zaczynając swoją walkę z nadmiarem tłuszczu należy wiedzieć o tym, iż najefektywniej robić to rano. Najefektywniej trenować jeszcze przed pierwszym posiłkiem. Należy jednak pamiętać, iż trening wcale nie musi być niezwykle męczący. Znacznie istotniejsze od intensywności ćwiczeń jest to, jak długo one trwają. Wysiłek w tym przypadku powinien być jednostajny i trwać ok. godziny.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-17 13:26:52
Tagi: treningi, ćwiczenia